sábado, 12 de enero de 2019

"A historia dos meus avós"

O meu avó chámase José Luis, ten setenta e un anos e naceu en Madrid; a miña avoa Asunción ten sesenta e nove anos en naceu en Bilbao.

Coñecéronse unha tarde de verán en Alcántara, un pobo de Cáceres, onde el veraneaba; ela vivía alí por aquela época.
Presentounos un amigo en común e, como era o santo da miña avoa, o meu avó tivo a cara de dicirlle que lle invitase a tomar algo, e así empezou todo.

Divertíanse nos "guateques", vendo películas no cine, paseando; xogando á buxaina, ás canicas, ao dominó, á baraxa... 

Estiveron dous anos de noivos e levan case cincuenta de casados: Toda unha vida xuntos!
Teñen tres fillos e cinco netos, entre os que me inclúo.

Para min, son os mellores avós do mundo e tamén os máis divertidos!

Álex

2 comentarios:

  1. Muy buena descripción. Me ha emocionado: que va a decir un abuelo.

    ResponderEliminar
  2. Muy bien expresado. Me ha gustado mucho y me ha emocionado. ¡Qué va a decir un abuelo!

    ResponderEliminar