miércoles, 1 de marzo de 2023

"A miña primeira viaxe"

Foi o viente e oito de febreiro de 2013. Si, si, aínda que non o creades, a primeira viaxe foi cando eu tiña dous meses. Ía ser moi longo, xa que foron novecentos quilómetros.

Íamos comezar en Sevilla e  chegaríamos ata  A Coruña.

Xa vedes canto estivemos no vehículo. Fixemos un montón de paradas polo camiño.

Cando llegamos, fomos á casa da miña avoa. Alí quedamos unha tempada porque non tiñamos casa.

A medida que pasou e pasou o tempo, eu ía  crecendo cada vez máis  e convertinme nun neno feliz e alegre.

Gústame vivir aquí: teño aos meus amigos; mais eu relaciono Sevilla con vacacións, onde están todos os meus tíos e curmáns. Vivín moi boas experiencias nos dous lugares.

Todas as personas que me coñecen dinme sempre que eu son coruñés e galego; négoo e negareino porque eu teño alma e vida andaluza e sevillana.

Viaxar é un pracer. Será o costume?

Nicolás 

No hay comentarios:

Publicar un comentario