lunes, 14 de noviembre de 2022

"Texto bilingüe"

Nací el 10 de julio de 2012 a las 14:05 horas. Cuando nací medía 49,32 cm, de peso 3kg 460 g, ojos marrones y trescientos noventa y cuatro pelos.

Ahora mido 139,53 cm, peso 30,05 kg, y en mi cabeza 5.237.214 pelos, contándolos (aunque hoy a la mañana me arranqué uno que medía 16 cm).

Suelo vestir con ropa ancha y con un 99% de algodón ecológico. Me gusta el verde agua pero tiene que contener 3 cl de azul, 2 cl de amarillo mostaza pollito y 1 cl de blanco.

No puedo escribir más, ya que a las 3h 4 min y 15 s me tengo que ir a Coruña a la Torre de Hércules, que está, aproximadamente, a 6 km 4m 3 dm y 8 cm de mi casa.

Mamá - ¡Mar, baja a arreglarte, que los abuelos nos esperan!

________________________________________________

Ola, chámome Mar,  o meu nome recórdame ao mar que é azul, a cor favorita da miña veciña Xulia, que vive na casa 5, coma a idade da miña irmá Paz. Este nome recórdame aos hippies, á herba, onde fai o meu can o que non debe; animal que, por certo, non me deixa durmir.

Cando durmo, teño medo á escuridade, ao samaín, non ás deliciosas castañas que se fan co lume, que dá calor, máis no deserto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario