viernes, 5 de noviembre de 2021

"O meu soño"


 Onte soñei algo moi pero que moi terrorífico. Atentos a esta historia de medo!

Era de noite, e eu, Ainhoa a miña irmá, e a miña nai Ingri, marchamos a un centro comercial, onde íamos visitar a nova tenda que anunciaran.

Alí atopeime á miña amiga Aroa coa súa irmá Emma e a súa nai Loli.

Encantada de vela, deille unha aperta e pregunteille se quería vir connosco ao novo local.

Ela, alegremente, respondeume que si; e as dúas puxémonos moi contentas.

Cando chegamos a aquel sitio sorprendémonos moito: era un lugar moi feo, con xeente parecida aos monstros de Halloween.  

Asustadas, decidimos saír, pero... Colleunos unha pantasma! Démoslle unha patada, escapamos correndo e non volvimos nunca máis alí.

Sara 

No hay comentarios:

Publicar un comentario