lunes, 4 de noviembre de 2019

"Anécdota graciosa"

Un día, nas vacacións de verán, estaba con varios amigos na miña casa.
Xogábamos no ático e metémonos nun pequeno trasteiro para ver películas de terror.

As primeiras que vimos non nos daban medo, pero o listillo de Miguel, o máis traste, puxo algunhas: "A nena do exorcista", "Un paiaso asasino", que me meteu pánico no corpo.

A partir dese día sempre que subo as escaleiras fágoo como se fose unha moto ou coma un foguete, calquera día mátome. E cando baixo, póñome a berrar como unha tola. Os veciños van pensar que me están matando porque se me oe dende fóra.
E iso pásame todos os días, ás veces meu pai vén por detrás e méteme máis sustos.

¡Houbo algún día que ata quedei afónica de tanto berrar!

Ariana

No hay comentarios:

Publicar un comentario