lunes, 12 de enero de 2009

Un saúdo moi cordial da clase de 5º de Primaria

Ola a todos e a todas!

Estamos usando por vez primeira este blog. Estes somos nós. Foi unha foto que nos fixo a nosa profe os primeiros días. Xa vedes que somos moi simpáticos.
Levamos tres meses en 5º e xa temos unha chea de cousas que contarvos: o que nos gusta, o que facemos na clase e fóra dela, as nosas aficións, ...
Parécenos moi interesante escribir no blog e escribiremos moito , de verdade que escribiremos moito.
Un abrazo a todos.

8 comentarios:

  1. hola somos Lucía,Vanessa y Sara y somos alumnas de 5º de la clase de Teresa bueno nos despedimos ya volveremos a escribir en el blog hasta la proxsima

    ¡¡¡¡chao!!!!

    ResponderEliminar
  2. soy federico y pienso que este curso es un rollo
    recuerda terersa que soy el espirtu de la contradicion

    ResponderEliminar
  3. Holas !!
    aqui estamos alba y emilia :D
    veniamos a visitar la paguina !!
    y a contaros cosas
    como :
    que estamos en informatica :)
    haciendo comics y comentar esta paginita
    adios

    ResponderEliminar
  4. ...e algunhas nenas non querían sair, pero ao final sairon moi guapas.
    A miña mellor amiga e Larissa que é a mais presumida e me encanta cando fai de presumida.

    ResponderEliminar
  5. Ola, son Lucía V.q. e teño 10 anos.
    Son unha das moitas alumnas de Teresa.
    Hoxe, paiseno moi ben na clase de LC, porque
    Federico, un compañeiro meu, dixo unha palabra en vez de outra, que agora non me acordo de cal era.
    A clase de CM, en cambio non me gusta absolutamente nadiña,anque non sei por qué.
    A clase que máis me gusta é MT, creo que son rariña nesta cuestión,pero pode ser que non sexa a única.
    Un abrazo e un bico,
    Lucía Vázquez Quiñoy

    ResponderEliminar
  6. Ola, son eu outra vez, Lucía Vázquez Quiñoy.
    Quería comentarvos o da fame que hai no mundo, é terrible o que pasa no mundo, morren rapaces...
    Hai rapaces que non queren comer a comida, porque non lles gusta, e pensar que con ese plato desperdiciado alimentaría a alguns rapaces.
    Un bico e un abrazo,
    Lucía Vázquez Quiñoy

    ResponderEliminar
  7. ola son Silvia e son unha alumna de 5º quero comentaros a hambre no mundo que pasan moitas persoas en paises como Chad,Africa,Marruecos etc.Por eso quiero que penseis enlos niños que no tienen nada.

    ResponderEliminar
  8. hola!!!!


    soy emilia ya no somos de 5ª ehhh


    somos de 6ª :)


    bueno gente me voy




    muxos besos

    ResponderEliminar